Poslední recenze (11)
Krabat: Čarodějův učeň (2008)
Film mě velmi potěšil. Chtěl jsem se bát jako dítě u animovaného filmu pana Zemana. Jenže nic. Vítěz je jasný. A nemyslím si, že je to věkem kdy jsem oba filmy viděl. Němci velmi dobře knižní předlohu zpracovali avšak to je tak vše. Vůbec nevyužili potenciál díla !
Smrtihlav (2017)
No co říct? Dobré....což je za tři. Film má tendenci zapůsobit a vtáhnout do děje. A je dobře, že i velké produkce točí o tom co je nám tak blízké a české. Proto je možno odpustit spousty historických nepřesností a občasný pohled akčního velkofilmu. Je jasné, že produkce filmu chce prodat. A kdo neví a nezná fakta to řešit nebude. Co však dle mě nejvíce filmu ublížilo je nepřítomnost Prahy. Prahu v tak vážném tématu nejde vynechat. Při pohledu na atentát na nějakém tržišti, jsem v sedačce vyloženě trpěl. A ty tramvaje? Co je však pro mě nejdůležitější, že film ukázal statečnost těch obyčejných českých lidiček. Těch kteří trpěli a přesto jim stálo za to pomáhat a položit i svůj život.
Decibely lásky (2016)
To že jsem to vydržel v kině je jen z toho důvodu, že mi bylo líto vyhozených peněz. Bez hlavy, bez paty. O čem ten film vlastně je? A ta jedna hvězda je pouze za nostalgii Diskopříběhu.