Poslední recenze (39)
Láska padá z nebe (2019) (seriál)
Ani ne tak seriál, jako spíš 16 filmů. Ideální do karantény, popř. na proflákání dovolené. Ale ne, vážně. Ta stopáž je šílená, a vzhledem k tomu, že seriál snad nemá žádné hluché místo, je pro mě jen těžko představitelné, že se na to nedívám v kuse. Nechci zde mít žádný spoiler, takže hodnotím jen obecně. Naprosto dokonale vystihnuté prostředí KLDR a rozdílů v kultuře na poloostrově. Do puntíku propracované zajímavé charaktery. Úžasný soundtrack. Na romantickou komedii občas docela drsné drama. Vtipné scény opravdu hodně vtipné :D No a obecně vzato je to dost solidní doják. Celkově je to naprosto úžasná a krásná jízda, které člověk odpustí i občasnou kýčovitost připomínající Doktora z hor. Jen u posledních epizod musí člověk přimhouřit oči víckrát..což ovšem rádi uděláte, pokud se vžijete do silného příběhu a postav. Dávám 10/10, přidávám do oblíbených..a vzhledem k tomu, že je to snad má první zkušenost s korejskou tvorbou, musím říct..že jsem velmi mile překvapený. Je to opravdu něco jiného, než na co jsem zvyklý..ale je to boží. Jen jména postav si zítra pamatovat už určitě nebudu :D
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Všichni čekali, že Disney Star Wars zničí. No..v VII. epizodě se jim to nepodařilo, tak se museli vyřádit v téhle. Ty 2* dávám snad jen ze soucitu. Rodinná komedie z prostředí SW, která seká jednu vtipnou scénu za druhou, až už se vlastně ani nikdo nesměje..je mi z toho smutno.
Stranger Things - Season 2 (2017) (série)
Musím říct, že druhá série..ač nebyla tak napínavá a hororová jak jednička, líbila se mi ještě o kus víc. Naprostej luxus, výborná práce s postavama ♥