Recenze (964)
Pěnička a Paraplíčko (1970)
Průměrný film. Čekal jsem víc. Snímek co do vtipu mocn nepobral a co do napětí taky ne. Bezmála půlku filmu jsem se nudil kvůli až směšně nenapínavému ději. dal bych o hvězdičku míň, kdyby nebylo toho docela podařeného konce, který se aspoň snaží o akci a napětí.
Partie krásného dragouna (1970)
Tehdy ještě mladý Abrhám skvěle zastnínil Marvana i celou jeho partu. Asi nejvtipnější film, který je spíše odlehčením heroických Hříšných Lidí města Pražského. A na to, jak Češi dělají blbý detektivky, hodně slušný.
Vražda v hotelu Excelsior (1971)
Velice příjemní překvapení. Bezpochyby nejlepší ze všech filmových příběhů pražské mordparty a jeden z mála podařených českých kriminálních snímků.
Ztracený svět: Jurský park (1997)
Náhodou, mě Spielberg dostal jako vždy. Skvělý příběh, úžasné vizuální efekty a plno výborně zmáklé akce!! Popcornová zábava jak vyšitá.
Tele Tele (2000) (pořad)
Vrchol trapnosti..jak někdo mohl něco takovéhlelo vůbec vyprodukovat!!
Hogo Fogo (2000) (pořad)
Nesnáším Zagorovou a nesnáším Margitu!! A nesnáším původní pořady TV Nova...
Mr. GS (2008) (pořad)
Takováhle blbost se jen tak nevydí!! Genzer a Suchánek jsou zoufale ubozí a jejich vtipy jsou spíše k pláči nad jejich ubohostí...jeden z nejhorších televizních počinů vůbec!!
Uvolněte se, prosím (2004) (pořad)
Parádní odvaz...Kraus je prostě komik jak vyšitý a ani na chvíli nenudí!!
Jak utopit Dr. Mráčka aneb Konec vodníků v Čechách (1974)
Pokus o fantasy Vorlíčkovi nevyšel ( jako vždycky )....příšerné vtipy, obsahová plytkost a nevyvedený scénář..herecky mě zklamali i taková esa jako Kopecký či Hanzlík....jedna hvězdička za Menšíka...
Rumburak (1984)
Vorlíček je příšerný amatér..nechápu co na něm obivujete...