Recenze (16)
Život pod vodou (2004)
Zvláštní, při prvním shlédnutí jsem byla znechucena a unuděna a při druhém (nechtěla jsem se tak snadno vzdát) jsem se chlamala takřka celý film... Bojím se podívat napotřetí :)
Na hrane (2006)
"Je to smutné, když sportovec chlastá, ale obdivuhodné, když alkoholik sportuje:)"
Jak ukrást Venuši (1966)
Moje srdcovka:)
Láska a smrt (1975)
Můj úplně nejvíc nejoblíbenější film od toho úplně nejvíc nejoblíbenějšího neurotika:) nabytý skvělým allenovských humorem od začátku až do konce.
Jamie Oliver: Roztančená kuchyně (2002) (pořad)
Vařit se podle toho sice nedá, ale fajn se na to kouká. Dostanete chuť i na to co byste vživotě nejedli. Dokonce lepší než "Kluci v akci" :)
Auta (2006)
Úžasná autíčka, super gagy a můj oblíbenec zhulený Wolswagen. Přestože pro mě stále zůstává na vrcholu Nemo jsou auta jasná špička mezi animáky. Pixar forever! A doktor Hollywood jakbysmet:)
Ďábel nosí Pradu (2006)
Pro mě docela nuda. Tolik vyzdvihovaná Meryl mě v téhle roli nějak neuchvátila a jediný, kdo se mi opravdu líbil, byl Stanley Tucci a jeho úžasné brýle:) Celkově nudný příběh, který není dost vtipný na komedii a málo napínavý na drama. A já mezi těmi pásky taky nevidím rozdíl...
Všechny moje lásky (2000)
Příjemný John Cusack ve filmu, který se ve stejné míře jako vztahům věnuje mé velké lásce - hudbě. To a Jack Black mě v budoucnu určitě donutí podívat se na tenhle film znovu a znovu a ....
Divoké kočky (2000)
ach jo, nejoblíbenější film mé sestry, na který jsem po miliontém shlédnutí už alergická. Holka co chce psát písničky a proto musí zpívat. Limonáda s pěknýma holkama (což pro mě nebyl celkem přínosný fakt).
Koktejl (1988)
Klišé kam se podíváš. Naprosto nesympatický hlavní hrdina v podání toho (skoro) nejnesympatičtějšího herce jakého znám. Co víc dodat, nuda, blbý scénář, a jediný kdo se mi tam zezačátku líbil se nakonec zabil. Asi věděl proč.