Recenze (139)
Půlnoční láska (2018)
95% za mě ♥
Robinsonův ostrov II (2018) (pořad)
Zatím dávám odpad, protože aby se to tak natahovalo, to není možné :) To zdržování a snaha natáhnout ty díly, to je vyloženě odpad.
SuperStar 2018 (2018) (pořad)
První díl nic moc, Habera mě nasral svojím typickým ponižováním. Druhý díl mě stále nijak nepřesvědčil, Habera se chová opět jako namyšlený primitiv, Ta ženská jak mokrá 13ctka, jen Matěj s Benem si tam zaslouží být a chovají se normálně.
Vzteklina - Epizoda 1 (2018) (epizoda)
Jsem překvapen, moc se mi líbil 1. díl, dávám 5 hvězd :) těším se na další
Vzteklina - Epizoda 2 (2018) (epizoda)
Druhý díl taktéž hodně povedenej i když se mi víc líbil první, každopádně 5 hvězd :)
Vzteklina - Epizoda 4 (2018) (epizoda)
Jen si stěžujte lidi, Češi byli odjakživa moc ''důležití'', za mě top :D
Vzteklina - Epizoda 6 (2018) (epizoda)
A zase tu někteří lidé brečí a já jsem naprosto spokojenej, super miniseriál a já nemůžu jinak než 5 hvězd za každou epizodu :)
When We First Met (2018)
Doporučuju všem, za mě top film, 90%
Dej mi své jméno (2017)
Tak tenhle film si zaslouží Oscara. Za mě 95%
Policie v akci (2017) (pořad)
Občas se u toho zasměju, takže ty 2 hvězdy si to zaslouží.