Recenze (22)
Sexuální výchova (2019) (seriál)
1.séria: 3/5 2.séria: 3/5
Love, Death & Robots (2019) (seriál)
1.séria: 6/10
Městečko Záhad (2012) (seriál)
1.séria: 8/10 2.séria: 8/10
Mr. Robot (2015) (seriál)
1.séria: 5/5 2.séria: 5//5 3.séria:5/5 4.séria: 5/5
Silicon Valley (2014) (seriál)
1.séria: 4/5
Lucifer (2016) (seriál)
1.séria: 6/10
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
1.séria: 5/5
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Celý seriál: 5/5
The End of the F***ing World (2017) (seriál)
1.séria: 8/10
Narcos (2015) (seriál)
1. séria: 5/5 2.séria : 5/5