Recenze (149)
Invaze - Pilot (2005) (epizoda)
Slušný rozjezd. 70 %. Jsem zvědavý na další díly.
Perníkový táta - Moucha (2010) (epizoda)
Poprvé dávám 3 hvězdy. Asi nejslabší díl. Vše se točí jen kolem jedné mouchy v laboratoři..
Černobyl - Please Remain Calm (2019) (epizoda)
Myslel jsem, že 1. Díl bude strop a už to půjde postupně dolů s kvalitou a dějem. Sem tam kecání atd. Ale to jsem se šeredně pletl. Neuvěŕitelný.
Predátor: Evoluce (2018)
Tohle se nepovedlo.
Černobyl - 1:23:45 (2019) (epizoda)
Těšil jsem se moc. Neuvěřitelně realisticky zpracovaná rekonstrukce. Uvidíme, co nás čeká dál.
Hra o trůny - Zimohrad (2019) (epizoda)
Čekání bylo strašný, ale jsem spokojenej. Na začátek paráda 😊 Jen ta stopáž měla být delší jak 50 minut...
Aquaman (2018)
70 %. Mera je prostě neuvěřitelně top ženská. Tu z hlavy nedostanu 😀
První člověk (2018)
Zas taková pecka, jakou jsem čekal, to nebyla. Dlouhé rodinné drama, průřez několika roky a zajímavých momentů, najednou cesta na měsíc, která je tu bohužel skoro vedlejší. Chápu, je to o prvním muži, není to film Apollo 11. Dávám 70 %
Bohemian Rhapsody (2018)
Tohle mě zasáhlo jako už dlouho nic. Pravděpodobně by stejně fungoval i nějaký dokument, ale tím, že je to hrané. Všechna čest. Přestal jsem dýchat.
Scary Movie 5 (2013)
Párkrát jsem se zasmál. V každém případě od toho nesmíte moc čekat.