Poslední recenze (197)
Castlevania: Nokturno - Série 1 (2023) (série)
85%. Dobrý příběh a děj. Anime ve stejném stylu jako minulý seriál. A velké plus za to, že to na minulý seriál navazuje i když se to odehrává spoustou let po něm. A konec první série byl výborný a už se nemohu dočkat druhé série a hlavně na další rande s Alucardem a dalším z Belmontů. Doporučuji ale prvně kouknout na minulý seriál. Jinak hlavně nehráči nebudou vědět která bije, a některé narážky a postavy nepochopí.
65 (2023)
Proč to nízké hodnocení? Za mě tedy velmi působivé sci-fi. Prostředí Země před 65 miliony lety je velmi zajímavé a barvité, dinosauři zde vypadají líp jak v posledním Jurském světě a postavy jsou v pohodě. Tedy alespoň Adam Driver, ta holka byla ze začátku otravná. Ale později jsem si ji i já oblíbila. Děj filmu mě zaujal už od chvíle ztroskotání lodí na Zemi a pozdější únik před obřím mereoritem, jenž vyhladí dinosaury a změní Zemi na pustinu byl zkrátka top. Toto hodnocení si tento film nezaslouží. Měl by mít alespoň 70%. Já mu dávám.80%.
The Mandalorian - Season 3 (2023) (série)
Tak a je konec třetí série. A jak dopadla? Velmi nadprůměrně. První epizody byly skvostné a velmi jsem si je užívala, pak přišla polovina série a s ní i novorepublikové části, které mě zase tak moc nebavily ale rozhodně nebyly špatně a později byly i důležité a pak přišly poslední tři epizody. A no ty kráso, jak moc byly dobré a já si je moc užívala. A zvlášť poslední díl. U toho jsem se skoro až dojala. Doufám že bude i čtvrtá série, 90%.