Recenze (13)
Svítání (2009)
Velmi dobrý nápad, bohužel velmi levně pojaté. Snad si vezme někdo velmi podobný příběh a natočí ho jinak s lepším koncem.
Pan Nikdo (2009)
Super film plný životních moudrostí a zkušeností. Jak je skvělý, tak je i hodně složitý a třeba dávat hodně pozor.
Město Ember (2008)
2,5 za pohádkové sci-fi, které právě protože je pro celou rodinu, tak nenadchne a nevzruší. 3 hvězdy za žádné násilí, film má v ději a v celkové myšlence mnoho rezerv a je nutné brát ho s nadhledem
Avatar (2009)
Ve 3D moc hezký zážitek. Myšlenka i provedení je velice vkusné a správně kontrastní. Jedinné co se dá vytknout je až moc narýsovaný děj, kdy už prakticky od začátku filmu je poznat co se bude dít a jak to dopadne.
Stáhni mě do pekla (2009)
Místy trošku ujetý a téměř vždy předpokládaná "lekačka", na druhou stranu člověk stále neví, co je konec, což je v tomto filmu plus.
Mamut (2006) (TV film)
Nekoukatelné, opravdu blbost!!!
Vesmírná exploze (2008) (TV film)
Myslim, že pro slepýho to mohl být dobrý zážitek, ale my se museli koukat na ty nový triky... první díl byl mnohem lepší než ten závěr.
Transformers: Pomsta poražených (2009)
Nezaujalo, nevtáhlo a celkem nudilo. Asi tak bych shrnul pokračování dobrého prvního dílu.
Let číslo 93 (2006)
Kromě toho, že byl podtext z reálného 11. září tento film ničím výrazným nevynikal z řady podobných. Bohužel jsem to musel shlédnout s českým dubingem, což můj dojem z hereckých výkonů nemohlo zlepšit.
Californication (2007) (seriál)
Nemůžu napsat, že to byla úplná ztráta času, ale něco v tom chybělo, třeba ještě nějaká větší myšlenka. První 3 díly jsou trochu mimo a vůbec nemají čím zaujmout. Celkově by se obě série dali shrnout do jednoho večerního filmu a ne zbytečně protahovat slabý děj. Občas jsou hlášky dobrý, ale seriál musí být založen na mnohem více než sprostých slovech a ženském poprsí.