Recenze (42)
Fallout (2024) (seriál)
Ano prosím. Skvělé. Jen Vás to nutí si zahrát některý z dílů herní série.
Godzilla vs. Kong (2021)
U krále monster jsem napsal, že gman nemá co na filmovém plátnu předvést, byla to mýlka 😃 nehledám v tom nic hlubokomyslného, ale bavím se u monsterversu.
Godzilla Minus One (2023)
Prosím, víc takových filmů. Mám rád americkou verzi Godzily, velké monstra bojují, no všichni víme jak to vypadá, ale tuten film? Atmosféra, postavy, prostředí a samozřejmě gman? Naprosto skvělé. Mám nutkaní to vidět co nejdříve znovu. 5/5.
Cool Girl! (2023)
V poslední době jsem viděl dost ne úplně dobrých filmů, třeba nového Flashe či Shazama, ale tyto filmy, v porovnání s tímto jsou úplný masterpiece 🤦🏼♂️😃 Tento pokus je něco jako Clash of the Stars ve filmu, tolika momentů studu při sledování nějakého filmu jsem dlouho nezažil.. Ps. Bradley Cooper z alíku je fakt silný kafe…
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Po dlouhé dobre film, který je od Marvelu a vysloveně mě nesral. Skoro 5 hvězd, ale neco málo tomu chybělo na plný počet. Humor o poznaní lepší nez posledni Thor či Mravenčí muž.
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Barevná sračka.
Párty Hárder: Summer Massacre (2022)
ANO, prosím více takových počinů. Jediné co mě mrzí, že jsem to nestihnul v kině.
Po životě (2019) (seriál)
Z nějakého důvodu to bylo pro mě docela emotivní, Ricky je super stand up komik a v tomto případě mi přišlo, že si roli napsal sám pro sebe. Pro mě 5/5, skvělý humor a i postavy, které Vás baví.
Medvěd na koksu (2023)
Jako vážně? Proč tohle někdo natočí, tohle je něco tak moc otravného až to není pěkné...
Thor: Láska jako hrom (2022)
Vidět během pár dnů Black Adama a Thora láska co sračky přináší je dost silné kafe… ani u jendoho filmu není nic, co bych potreboval vidět ještě jednou. Jedna hvězda za sebetrýznění.