Recenze (8 397)
Chobotnička (1983)
Spíše průměr oproti jiným dílům.
Jdi, řekni Spartským (1978)
Klasický americký válečný snímek s výrazným Lancasterem sedmdesátých let. Nic extra ani nic pod úrovní, zkrátka o životě větší vojenské posádky kdesi ve vietnamské provincii Padang..
Pusu, pusu, pusu! (1985) (TV film)
Taková "teletovina" s našimi dobrými mladými herci Ebenem a Rodenem a dalš..
Profesore, jdete pozdě! (1986)
Prostě Cleese v nejlepších letech a nápadech..! :-)))
Nová Addamsova rodina (1998) (seriál)
Původní byli lepší..
O vodníku Česílkovi (1968) (seriál)
:-) Milé dávné časy klasických nevinných dětských pohádek jsou už pryč.!!
Zánik Empire Falls (2005) (TV film)
Pan Schepisi platí v současnosti za anglosaského mága romantického dramatu, nepamatuji si, kdy by se mi něco od něj nelíbilo.! :-)
Hříšný tanec 2 (2004)
Tak nějak vše tu stálo za prd..! :-((
Zkurvených 14 (2004)
Chápu vznik filmu, a až na kameru respektuji tvůrce i herce, kteří mi přišli dobří. Film o životě mladistvých na malém švédském městě, kde se odehraje něco, co navždy změní mladou čtrnáctiletou dívku..
Skrblík (2006) (TV film)
Moc milá komedie o jednom opravdu nepovedeném dárku. Byt za dům je dobrá změna, ale nesměli by u toho být dva řemeslníci-blbové a vychytralý realitní makléř... :-))