Recenze (8 379)
Rebel bez příčiny (1955)
Výchovný příběh.. Pamatuji se, jak nám to na škole pouštěli. :-)
Smyčka (2016)
Svérázné a na skoro "sousedskou" provenienci dobré..
Kamper (2016)
Polský moderní film není špatný, toto je jeden z důkazů jednoduchého příběhu o životě, který všichni žijeme..
Příchozí (2016)
Trochu jiný pohled na ty, co přiletí.. :-)
Stíny horkého léta (1977)
Silné nekončící téma.! Banderovci v akci!! Hnus válek...
Star Wars: Příběhy Droidů (2015) (seriál)
Moc milé a docela se držící hlavní dějové linky.. :-)
Noční zvířata (2016)
Čekal jsem dotažený závěr..! Ale jinak moc příjemné...
Mosazná konvice (2012)
Velmi poučné..
Pohádky pro Emu (2016)
"Sladkobol" na entou.. hodně inspirace ze Západu a málo vlastní invence. Ale krásně zahrané a ta "EMA", to vám je talentované děvčátko, jestě o ní uslyšíme.!
Spojenci (2016)
Líbivé.. Pointa není zlá.