Recenze (8 379)
Boj za svobodu (2016)
Úžasná odvaha a vzepření se všemu a všem, černošská otázka a právo na vlastní majetek a život! Zatím nejdůstojnější film o této dodnes ne zcela vyřešené otázce...
Legendy zločinu (2015)
Hoodně zajímavé a krvavé...
Zlomek sekundy (1992)
Hraje si to na něco.. Příšera zdárná, ale ten konec mohl být dotaženější, více vysvětleno!!
Zpívej (2016)
Moc příjemné a pro děti konečně oddechovka, která nemá krev a přílišnou brutalitu..!
Pasažéři (2016)
Zajímavý příběh, jak by se to, při dlouhých cestách vesmírem, mohlo jednou snad i stát.?! :-)
Císařovna a bojovníci (2008)
Kostýmní výpravné dílko, ale ten příšerný střih a podivné herectví některých zúčastněných mě nechává naprosto chladným.!
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Velmi silné téma. Jeden podstatný lidský Pilíř hrdosti amerického národa na vlastní armádu! Nedivím se, ale...
Anděl Páně 2 (2016)
Smělé pokračování ne tak špatné, ale pořád ta samá obsazení, to ty vedlejší role nemohou obsadit nějakými lokálními herci se svěžími obličeji, ne pořád ti samí Taclíci a Dykové apod.?!!!! :-(
Underworld: Krvavé války (2016)
Jen za překrásnou snovou Kate B. :-)
Lichožrouti (2016)
Ušlo to, ale na 21.století trochu zastaralá animace..?! Škoda, v tomto ohledu náš tak rozvinutý průmysl strádá, kvůli financím... :-(