Recenze (8 402)
Donovanův útes (1963)
Milé, leč s těmito herci opravdu prapodivné.. jsme u nich zvyklí na jiné role.
Kojak: Ariana (1989) (TV film)
Snad nejnudnější díl celé možné série... :-(
Blízcí příbuzní (1979)
Přese všechnu průměrnost měl film pár moc hezkých originálnějších momentů a hlavně pointu rošťácky příjemnou... proč ne.?! :-))
Písečný ptáček (1965)
Po letech jsem opět shlédl a musím uznat, že herectví těch dvou bylo úžasně přirozené, pokud byli před kamerou spolu. Je mezi nimi jakési až erotické dusno, zkrátka osudoví partneři, režisér nemohl vybrat lépe..
Šílený kankán (1982)
Nezajímavé, nudné..
Julius Caesar (1970)
Skvostný film.
Mladí lvi (1958)
Takových pohledů na válku je stále málo a bude, dokud to všichni nepochopí.!!
Vorošilovskij strelok (1999)
Naprosto spravedlivý ruský film. Přesvědčil jsem se, že taky točí dobře..!
Lakomec (1978) (TV film)
Nejúžasnější český Harpagon i se svým nádherným hlasem a la Funes, kterého rovněž v této roli již nestihl nadabovat, budiž nám to ke škodě..
Tramvaj do stanice Touha (1951)
Úžasně podané klasické světové drama.