Recenze (8 387)
Pevnost na Rýně (1962)
Obsazeny mnohé hvězdy českého nebe s nevalným výsledkem... Ps: Hudba od skvělého Šusta není nikdy špatná, a vše možná tak trochu zachraňuje.
Podezřelá bytná (1962)
Moc milé.. :-)
Poklad na Stříbrném jezeře (1962)
Není co dodat, naprosto perfektní, s Mayovou předlohou to sice nemá mnoho společného, ale po vizuálně-umělecko-filmové stránce brilantní a český dabing společně s géniem v Mistru Bottcherovi coby hudebním skladateli......skvělé!!! Tentokrát navštívíme Stříbrné jezero s brutálním Cornelem Brinkleyem a jeho bandou trampů a banditů a proti nim opět skvělý Lex a Pierre..
Potíže s kulturou (1962)
Úžasné, na dobu vzniku... :-)
Práskač (1962)
Jako má Delon svého Samuraje, Belmondovi byla přiřknuta role v Práskači, obě výsostné herecké příležitosti pro mladé francouzské hvězdičky. Tzv. "vlna neorealismu" zastupována ve Francii mmj. panem Melvillem dala vyniknout těmto dnes skvostným hercům se světovým herectvím.! :-)
Proces (1962)
Jedno z mála "kafkovských" zfilmování "Američany".
Ptáčník z Alcatrazu (1962)
Krásný příklad člověka, který byl sám, opuštěný, zavržený, poněvadž nikdy nesešel z cesty své svobody..!
Rada a souhlas (1962)
Konverzační politický thriller o tom, kterak špinavá může být hra a její účastníci na nejvyšších americkych úřadech a vládě, když jim jde o schválení vybraného kandidáta na ministra zahraničí..!
Sanjuro (1962)
Jeden z nejproslavenějších samurajských snímků své doby.!
Smrt kmotřička (1962)
Bertolucci je snad rovněž klasikem....jako jeden z hvězdné světové šestice..!!!