Recenze (8 379)
Fruitvale (2013)
Zbytečná smrt jednoho černocha, který neměl umřít...
Legenda o drakovi (2015)
I Rus zde překvapí vizualem..
Poslední přežije (2015)
Velmi klišoidni a hloupé..
Black Panther (2018)
Černošský hrdina zachraňuje svůj národ před ukřivděným pomstychtivým bratrancem.. Proč ne.?!
Oči Laury Marsové (1978)
Skvělá ústřední dvojice! :-)
Zimmer 13 (1964)
Mě ty "Wallaceovky" moc nebraly.. ale je to příjemné story. :-)
Amistad (1997)
Dějiny Černošstva v Americe..
Paříž 15:17 (2018)
Statečnost budiž.. příjemné, ale ten americký heroismus v podání CE už je trochu moc. Měl by odejít na klidné staří a důchod někde dožít, mám velkou úctu k tomuto umělci, ale tohle už není třeba.
Dobrodružství v Ontáriu (1968) (TV film)
Klasický "filmový romantismus" na tomto díle zanechává své výrazné stopy.
Odvážní se nevzdávají (1976)
Mně se líbilo, nástupnický snímek na Poslední křížovou výpravu, je tam na ni i několikrát odkaz.. roztroušení a často hladoví vojáci se vracejí z válek s Turky zpět do Rumunska...