Recenze (8 401)
6. den (2000)
To je víc než dobrý film.
Total Recall (1990)
Pan Arnold na těchto futuristických náhledech "kamsi" asi dosti ujížděl, no zkrátka se jedná o velice slušivý snímek s dobrou vybroušenou a tvrdou hudbou. A dnes již klasiku svého žánru.! :-)
Běžící muž (1987)
Když už nějaký "béčkovější" film z Arnoldovi provenience vyzdvihnout, pak bez pochyby Running mana....další brutální futureskní drama s velkými akčními scénami.
Komando (1985)
..jedním slovem.....krákotovilovina. Na tom si nikdo nikdy nic a nijak nevzme, aspoň doufám.! Ta hvězdička je tam ze soucitu s tvůrci, před jejichž těžkou prací hluboce smekám.!
Rudá Sonja (1985)
..mně se líbilo.....a geniálně padnoucí melodie od mistra "M".
Terminátor (1984)
Zajímavý průnik do futuristického světa plného robotických těl a malé hrstky statečných zbylých lidí.
Barbar Conan (1982)
Bezpochyby jeden z nejlepších filmů Arnolda...hned po Predátorovi....jinak skvělá hudba, barvitá a padnoucí, temná rouška brutálního světa fantastických zjevů a mýtů a zajímavé obsazení...
Ničitel Conan (1984)
..musím si trvat na svém, že jde o skvělý film a výborné pokračování oné fantaskní trilogie s Arnoldem.
Big Ben - Banda vrahů (2002) (epizoda)
..někdy drsné případy ovšem s německým podpisem pod snímkem a to nikdy nedělá příliš dobře..... míněna obecně úroveň německé kinema. od devadesátého roku.!
Otec Braun - Začarovaný případ (2004) (epizoda)
..jen za stále sympatického tlouštíka a podmanivou krásnou hudbu v pozadí celého seriálu....díky pane Bottchere.