Recenze (19)
Půlnoční láska (2018)
Na tenhle film jsem se docela těšila, nicméně po asi 15 minutách mi bylo jasné, že zbytečně. Čekala jsem něco jako Hvězdy nám nepřály nebo Všechno, úplně všechno, místo toho jsem shlédla film, který byl všechno, úplně všechno jen ne dobrý. Prkenný terminátorův syn byl ještě prkennější než jeho tatík, no aspoň má svaly, které předvedl v plné kráse v bazénu. To je asi jediný důvod, proč byl do role vybrán. Úspěšně mu sekundovala podobně prkenná sluneční alergička, jejíž afektovaný projev společně s neustálým máváním rukama mi velice rychle začal lézt na nervy, stejně jako to její no no no no no, jako že tu písničku prostě ve studiu nenahraje, ne a ne a ne a ne...no tak ne no. Ale jinak je to moc hezká holka. Nicméně asi po 40 minutách filmu jsem si říkala, ať už konečně vyleze na to slunko a už to proboha skončí. Celé to skončilo přesně tak, jak je u takového filmu očekáváno, nicméně jsem tajně doufala v nějaký zvrat v ději, který se však nekonal. Pak jsem už jen doufala v konec zalitý sluncem.
Hráči se smrtí (2017)
Asi mě mnozí ukamenují, ale líbilo se mi to. Je to jiné než originál, ale já nemůžu říct, že horší. Film má atmosféru, sem tam na vás vybafne nějaká ta entita z druhé strany, podíváte se, jak to možná vypadá, když překročíte onu lajnu a asi od půlky filmu jsem si říkala, že člověk by prostě neměl některé dveře otevírat dřív, než na něj přijde řada, protože se mu to nemusí vyplatit. Tedy pro mě film splnil svůj účel. Samozřejmě to bylo předvídatelné a mělo to i svá klišé, jak tu často od některých slýchám nebo spíš čtu. Ale proč ne, to neznamená, že je to hned celé špatně. Hudba naprosto výborná, krásně dokreslila atmosféru a herci taky fajn - Ellen Page, Nina Dobrev a i skoro čtyřicátník Diego Luna s echt mexickou angičtinou v roli studenta medicíny se mi líbil, má kluk jeden ušatá něco do sebe.
Drsný holky (2006)
Takový slabší odvar Zkažené mládeže, ale dívat se na to dalo.
Třída - Život poté (2010) (seriál)
Nejlepší díly: 4, 6, 7...a Kasparovi jsem takový rozsudek přála
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Plazici se Leonardo byl dobrej tak půl hodiny, pak už to byla spíš nuda, přece jenom ani Leonarduv herecký výkon tu nudu nezachránil.
Musíme si promluvit o Kevinovi (2011)
Temné, syrové, ponuré...ještěže nemám děti
Živí mrtví (2010) (seriál)
Podivně chrčící lidé...a dál? Další podivně chrčící lidé. Ale proč o tom točit seriál?
Pečený sněhulák (2014) (pořad)
Snad jen "holokaust humoru".
Funny Games USA (2007)
Neviděla jsem sice originál, ale jestli je alespoň z poloviny tak dobrý jako remake, a to prý je, tak bude stát za to, aby se na něj člověk kouknul. Michael Pitt a Brady Corbet v roli vyšinutých psychopatů působili víc než věrohodně, a to i přesto, že Michael Pitt vypadá jako mladší brácha Leonarda DiCapria. Kluci mi trochu připomínali Christiana Bala v Americkém psychu, což míním jako poklonu. Hned jak se objevili na scéně, si člověk musel říct: "o co jim jako jde?" Film měl spád od začátku až do konce, kdy vás nechá přemýšlet, co se dělo dál...ikdyž je to celkem jasný. Pozorný divák si navíc odnese cenné ponaučení: nikdy nepůjčujte svoje vejce lidem, které neznáte.-)
Ils (2006)
Podle skutečné události? Tak to je tedy síla...a ten konec: exceletní!!! No comment!