Recenze (2 488)
Pelíšky (1999)
Poněkud přeceňovaná snůška chatrně poslepovaných zábavných epizodek...
Terminátor 3: Vzpoura strojů (2003)
Pár dobrých nápadů, jedna honička a sem tam vtip. Béčko s hezkou mašlí, které hladového po těch letech napjatého očekávání příliš nenasytilo.
Konvoj (1978)
Western, ve kterém koně nahradily tiráky, to podstatné však zůstalo... chlapská romantika, touha po svobodě a nezávislosti, vítr ve vlasech, drsné legrácky, přátelství, odhodlání... podívaná o odpovědnosti, o přetvářce, vůni sluncem rozpálených asfaltek.., která spíš než na překotný děj staví a pohrává si s atmosférou, pozvolnou eskalací zpočátku zdánlivě banálního sporu... kdo se chce bavit, může se bavit, kdo je spíš povahy přemýšlivé najde tu řadu lehce nahozených momentů k docela vážnému zamyšlení...
Dobrodruzi z velkoměsta II: Legenda o Curlyho zlatě (1994)
Dvakrát do téže řeky? Stále zábava i když už je tu občas cítit producentská vypočítavost...
V podstatě jsme normální (1981)
V podstatě takové normální pokračování, které už určitě není žádný svátek.... nic moc záživného ani zábavného, i když Petr Kostka se hodně snaží...
Přítelkyně pana ministra (1940)
Příjemná romantická komedie, které se zub času nedokáže dostat na kobylku... je stále svěží, úsměvná, laskavá a nabitá enegrií, která dokáže vyhladit vrásky starostí a vykřesat v koutku duše skomírající optimismus a naději, že i osud někdy dokáže ukázat svou přívětivější tvář... :-)
Moonraker (1979)
Jedna z nejzábavnějších bondovek... Moore v dokonalé formě a největší hustota forků na metr čtvereční...
Flash Gordon (1980)
Dokonalý recept na to jak zesměšnit žánr.... :-)
Charlieho andílci (2000)
Takhle má vypadat Absolut popcorn.... Hezké holky, permanentní akce, hlášky, vtípky a legrácky v nikdy nekončící kanonádě, a to ve spektru od jemné ironie až po kameňáky... Drew Barrymore nemá chybu a dokonce i ta Cameronka byla k přežití..
Bohové musí být šílení (1980)
Zábavné, milé, originální...