Recenze (430)
Machři 2 (2013)
Prva polka je tak strasne dobra, ze druhej uplne odpustam rapidny pokles tempa a davam pat* (90%).
Tyranosarie (2004) (TV film)
Co povedat, ci presnejsie napisat? Blbost, blbost, blbost! Vhodne len pre jasterko-ludi.
Burkeho zákon (1994) (seriál)
Krimi/drama/haha. Krásne jednoduché.
Kód Navajo (2002)
Tak tento film dostal naozaj "na vaja", srakca ako od=> strasi ftaka, ci ineho indiana hlavenku. Pe-eS Cage, co sa ti stalo?, tocis v mnozstvach ako Trejo, ale Ty si odpad.
Muž z oceli (2013)
Tento Sperman je to najhorsie, ale treba uznat, ze po urcitom mnozstve zdrobnenej vody ujde.
Resident Evil: Odveta (2012)
Je to ako fotak;?) a ted si drsnacka;?"
Společná terapie (2012) (seriál)
Je fakt skoda ze prave tento serial skoncil tak rychlo, kazdy diel bol podla mna super a vacsinu som videl viac krat. Co uz, rating je rating a dnes takto dopadol nejeden serial.
The Last Blitzkrieg (1959)
Je to take "hlupucke", ale dobre sa na to pozeralo a ubehlo to ako voda (az som mal pocit ze to netrvalo ani hodinu). Trochu ma vsak sklamal koniec, zasluzil si natiahnut o minutu, dve.
Rychlí a zběsilí (2009)
Picovina, ale fakt stasna. Dve davam len a len preto, ze som sa dobre zasmial na slovenskom dabingu.
Larry, kroť se (2000) (seriál)
To je ten najvacsi kokot na svete, on je tak strasna osoba ze az. Jednoducho super trtko.