Poslední recenze (7)
Persepolis (2007)
Moc povedené drama kterému kreslené černobílé zpracování dodalo zvláštní kouzlo. I když popisuje poměrně známou nedávnou historii Íránu nenudí ani náhodou. Z lehkostí a snad i vtipem se pokouší popsat co všechno si může prožít žena, která se narodí v ne zrovna vhodné době na ne zrovna vhodném místě
Opravdová kuráž (2010)
Osobně jsem čekal o malinko lepší film ale ani tak to nebylo zklamání. Herecké obsazení bylo opravdu na úrovni a i kamera se mi líbila. Soundtrack už byl o malinko slabší.... Westerny obyčejně moc nesleduju a připadají mi všechny dost stejné. Tenhle měl ale přeci jen něco navíc. Mladá slečna, která svou kuráží a odhodláním dokáže odzbrojit nejednoho tvrdého chlápka tady opravdu ještě nebyla.
Kung Fu Panda 2 (2011)
3D animovaná pohádka, která bez větších problémů splnila to, co slibovala. Je to kvalitní navázání na předchozí díl, s moc pěkně propracovanými postavičkami a příběhem, který je zajímavý jak pro děti, tak i pro jejich rodiče. I já jsem se v průběhu filmu několikrát přistihnul, že Kung Fu Pandě fandím a s napětím sleduji dění na plátně. Navíc ani z dojemnějších scén jsem neměl pocit kýčovitosti, což považuji za velký plus. Pokračování pandy má taky tu výhodu, že vyšlo v období, kdy pohádek v kině až tolik není a pokud chce někdo s dětmi do kina, je to rozhodně mnohem vhodnější volba než Princ a pruďas nebo třeba Lidice.