Poslední recenze (8)
Aquaman a ztracené království (2023)
Tento film bol taký otrasný, že som ho nedokázal ani dopozerať. Dialógy písal asi generátor náhodných slov, scenár deravý ako ústa starej ženy. Toto bolo naozaj nepodarený CGI shitfest.
Injustice (2021)
Čakal som trochu temnejší koniec, bolo to také unáhlené
Řbitov zviřátek (2019)
Dosť to bolo hlúpe a neskutočne okresané oproti knihe. Je mi jasné, že sa nedá všetky z knihy použiť do filmu ale aj napriek to mu je tento film plytký a jednoduchý.