Recenze (406)
Poslední pokušení Krista (1988)
Asi vůbec nejhlubší film, co jsem viděl. Nikdy jsem docela nepochopil, co církvi vadí na tak jednoznačně prokřesťanským díle. Jsem ateista, ale v době, kdy jsem to viděl prvně, to na mě mělo obrovskej vliv a možná ještě větší ten humbuk, co klér kolem toho vyvolal. K NIM jsem teda patřit nechtěl. No nic. Dávám dvacet sedm hvězdiček a ani o jednu míň...
12 opic (1995)
Nejlepší film pana Gilliama, skoro nevěřím, že ten samej člověk natočil Brothers Grimm. Inu co. Ani nespočítám, kolikrát už jsem tohle megadílo viděl, a stejně nedokážu na sto procent říct, že mám jasno v těch časovejch posloupnostech. Bradley Pitt i kdyby už nikdy od tý doby nic nehrál, má u mě navždy velký plus za toho bezvadnýho magora, co tady vystřihnul. Madeleine Stowe je v nejlepších letech a Willis? Tak takhle by hrál, kdyby ho někdy před dvaceti lety nezaškatulkovali a nezahodili klíč, kterej jen jednou našel Gilliam a někde kolem toho klíče prošel i Tarantino. Absolutní klenot, kterej nemá chybu, to je 12 Monkeys. GERMS!
Mladej a já (2005)
Přistih jsem se, že mě to celkem baví, hlavně ze začátku a líbilo se mi, jak si Tom Arnold ve svým vlastním scénáři umí ze sebe udělat srandu. A starý kámoši a kámošky mu přišli taky pomoct. Nic převratnýho, ale ujde to.
Pečeť vraha (2003)
Počkat si na konec se vyplatí. Ze začátku nic moc a navíc chvíli trvá, než se jeden zorientuje v postavách, protože všichni stejně vypadaj i se stejně jmenujou :) Ale závěr mile překvapí a to je asi to jediný, co připomene Se7en.
Incident (1990) (TV film)
Hodně zajímavý téma podle mě zprasili scénáristi řadou naivních obratů v ději, kdy se postavy filmu nechovají jako lidi, ale jako papíroví panáci. Škoda, začalo to dobře...
Městský lovec (1993)
Vydržel jsem deset minut...
Frankie a Hazel (2000) (TV film)
Trochu klišovitý, ale celkem to jde. Teda až na ten přeslazenej konec, no ale to k tomuhle druhu filmů asi patří...
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Co k tomu ještě říct, co už tu nebylo řečeno? Prostě naprosto převratnej film. Viděl jsem ho nejmíň desetkrát v originále a pak teprve česky. Při vší úctě k překladateli - tohle se nedá přeložit. Přes velkou snahu se spousta slovních hříček vytrácí a některý souvislosti, narážky a vtipy přijdou vniveč. Tarantinova genialita je hlavně v dialozích a Pulp Fiction česky je prostě poloviční. Jestli můžete, rozhodně si to dejte v originále! " It´s between you, me and Mr. Soon-will-be-living-the-rest-of-his-motherfucking-life-in-agonizing-pain rapist here ".
Experiment (2001)
Hustý, hustý,HUSTÝ! Teda to je fakt síla, nic pro slabší jedince. V originálním jazyce to dostane ještě další rozměr, kterej by asi naši prarodiče nerozdejchali...
Hledá se Nemo (2003)
"Můj? Můj? Můj?" :))))))