Recenze (21)
Kdo přežije - Palau (2005) (série)
R.I.P Jenn :((
4teens (2011) (seriál)
Charaktery mi připadají přirozenější a reálnější než, které byly ve VorlověGymplu. Pohodový český seriál, který určitě patří mezi ty povedenější z poslední doby...
Nutné k přežití (2006) (pořad)
Skvělý pořad o člověku, který umí přežít v extrémních situacích. Je k tomu vycvičen. Strašně mi to připomíná film Rambo (pozor pouze první díl!) a hlášku s tohoto filmu: "Rambo sežere po čem by prase blilo" :)) ... myslim, že k Bearu Gryllsovi to sedí dokonale :)
Expendables: Postradatelní (2010)
Absolutní bomba! Splněný sen všech lidí, kteří vyrostli na filmech od Stalloneho, Arnolda a Bruce. Vynikající Statham, trošku komediální Li, drsnák Sly. Jen škoda, že Lundgren nedostal víc prostoru. Snad ve dvojce ;)
Marley a já (2008)
Marley a já není naštěstí jen filmem typu Beethoven. Je příběhem jedné obyčejné rodiny, jejich starostí a radostí. Marley je, ale její nedílnou a nepřehlednutelnou součástí. Moc se mi líbily herecké výkony Owen Wilsona a Jennifer Aniston. Moc příjemný a dost realistický film se smutným koncem.
Chyť mě, když to dokážeš (2002)
Vynikající pohodový film. I přes dlouhou stopáž nenudí ani chviličku. Leonardo DiCaprio definitivně dokazuje, jak je skvělý herec. Standartně skvělý Hanks, Walken a samozřejmě Spielberg.
Action Jackson (1988)
Typický 80tky. Příběh plný klišé s pár dobrejma hláškama. Škoda , že se Carl Weathers nikdy moc neproslavil, je to sympaták. A taky je škoda, že Sharon zabil hlavní záporák tak brzo.
Nemocnice na kraji města - nové osudy (2008) (seriál)
Další pokračování legedárního Dietlova seriálu je určitě lepší než předchozí "po 20 letech". Všechny dějové linky jsou uvěřitelné a zajímavé. Jen mi nesedí určitá změna charakteru Arnošta Blažeje mladšího, kdy v předchozí serii byl svatoušek a zde je prezentován jako záletník s minulostí, která ho pronásleduje a pak mi vadí otravná dcera doktora Machovce.
Rocky Balboa (2006)
Kdyby mi někdo před třemi roky řekl, že Sly natočí další díl Rockyho a Ramba a ještě k tomu úspěšně asi bych ho nazval bláznem. Ale zázraky se dějí. No on to asi zázrak ani není, protože Sylvester umí režírovat i psát scenáře. U Rockyho vsadil na nostalgii. Fanoušci legendární serie si přijdou na své. Fighters fight!
Podfukáři (2004) (seriál)
I první díl 5! řady mě dokázal překvapit nečekaným zvratem. I přes změny(nebo právě díky nim) v obsazení je seriál pořád originální, neokoukaný a působí svěžím dojmem. Neznám moc seriálů, kterí by v páté serii držely latku kvality tak vysoko. Bravo!