Oblíbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Prestal som počítať koľkorát som tento film videl. Či už v origináli alebo dabingu, či v telke alebo na počítači. A zakaždým žasnem nad jeho genialitou.
Interstellar (2014)
Vynikajúci film. Zatiaľ rozhodne prekvapenie roka pre mňa. Nolan znova ukazuje, že je niekde inde. Film graduje od začiatku do konca. Obsadenie je vynijakúce, herci do toho dávaju maximum. Dejový námet je síce v v zjednodušení otrepaný ale dej ako taký je prepracovaný z každého uhla. Všetko sadlo. Samozrejme, najskôr sa nejaké fyzikálne zákony aj porušili ale toto je sci-fi a nie dokument. A dane porušenia nie su žiadne wtf momenty. Kamera je výborna, strih pracuje ako má. Ale čo dáva filmu atmosféru je skvelá hudba Hansa Zimmera a výborne zvukové efekty. Vizuál je už len čerešnička na torte.
Statečné srdce (1995)
Nádherne spracovaný historický epos o bojovníkovi za slobodu. Mel Gibson vo svojej naväčšej a najlepšej úlohe. Prepracovaný scénar, hudba, dobová atmosféra, akčné scény. Dokonalý film, ktorý si kedykoľvek pozriem znova
Nelítostný souboj (1995)
Gladiátor (2000)
Skvelý historický veľkofilm, kde Scott ukazuje, že je majstrom vo svojom obore. Vynikajúca hudba, herci a takisto súboje. Dej je možno trochu plytký, ale ostatné atribúty ho dokonale vyvažujú.
Matrix (1999)
Najlepší diel série. Skvelá akcia, dej a efekty. Vynikajúci soundtrack. V kine to bol neopisateľný zážitok.