Recenze (169)
Spirála strachu: Saw pokračuje (2021)
Úplně to zabili.....
V síti (2020)
Já ani nevím, co k tomu napsat. Asi bych byl tak sprostý, že by mě vyautovali.....
Ďábel (2020)
To se vážně nepodařilo.... 😏
Ulice strachu – 1. část: 1994 (2021)
Jedná hvězda za skvělou muziku během celého filmu, druhá za to, že to nemá happy end 😁
WandaVision (2021) (seriál)
Tak to jsem nezvládl... Sorry... Je to, sorry, stejně ubohé a trapné, jak filmy od DC... Tedy... Většina filmů... Dobře, na doporučení jsem to dojel.... Musím zvednout hodnocení... Dostalo to koule
Noční směna (2014)
Noooo, nečekal jsem to jinak....
Joker (2019)
Hahahaha, to bylo strašný.... DC to prostě neumělo, neumí a umět nebude.... Až na 2 výjimky....
Živí mrtví (2010) (seriál)
Luxus👍👍👍
Odhalení (2019) (seriál)
Má to své pro I proti, ale určitě nelituji, že jsem to viděl....
Na jezeře (2013) (seriál)
Paráda..... Škoda závěrečného dílu, měl moc rychlou dohru bez špetky rozborů...