Recenze (33)
TPB AFK - Příběh the pirate bay (2013)
Štyri hviezdy za samotný dokument, ktorý veľa udalostí zbytočne rozpytváva a veľa ďalších necháva otvorených. Posledná hviezda za sympatie k hlavným predstaviteľom. Keby nebolo TPB, tak by som nevidel polovicu filmov, ktoré som tu ohodnotil.
Stíny v ráji (1986)
Small potatoes.
Nezvratný osud 4 (2009)
Hodnotenie je silno ovplyvnene prvou skusenostou s 3D kinom a navodenym stavom :)
Rivers of Babylon (1998)
Mozno by som to hodnotil vyssie, keby kniha nepatrila k mojim najoblubenejsim a nepoznal som ju takmer naspamat. Priemerny slovensky film.
Farma zvířat (1954)
Orwellova predloha je ovela lepsia, vela veci vo filme je vynechanych alebo zjednodusenych.
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
Jedna * lebo sa bojim Chucku Norrisa.
Texaský masakr motorovou pilou (1974)
"I just can't take no pleasure in killing." Dokonalý horor.
Beastie Boys: Sabotage (1994) (hudební videoklip)
Najlepsi videoklip, aky som kedy videl. Vdaka nemu mam rad Beastie Boys.
Obvyklí podezřelí (1995)
Dokonaly film.
Špinavej Joe (2001)
asi som divny, ale pre tento film mam slabost :)