Recenze (293)
Nuit blanche (2009)
Tohle dokáže pohladit na srdci.. Jediné co se zde dá vytknout je, že stopáž je strašně krátká:-( Famozní počin..
Velká ryba (2003)
Nejlepší film od Tima Burtona!!! To nemělo naprosto žádnou chybu..
Where the Hell is Matt? (2008)
Teď mě fuck spadla čelist na zem, jdu si ji sebrat abych si ji nerozšlápl:-) Jednoduché a krásné.. A ta hudba.... mmmmm.. Jdu si to dát znova, sorry.....
Suvenýry (1989)
Chudák sněhulák:-(
Avatar (2009)
No comment.. Co více si přát než než zažít tohle..... Vše už bylo nápsáno i řečeno.. Je to prostě BOŽÍÍÍÍÍ..
Spin (2005)
Šikovný DJ dokáže mixovat nejenom jednotlivé tracky do sebe, ale také dokáže namixovat správný směr v životě.. Asi se stanu DJem a to pak všichni uvidíte, co s Váma udělám:-))
Sigur Rós - Heima (2007)
Nádherné propojení podmanivé hudby s neskutečnou krásou přírody na Islandu.. A to vše s minimálním slovním rušivým elementem.. Ideální podívaná na odpočinkový večer..
Cesta do fantazie (2001)
Tomuhle říkám průlet animo-světem naprosto bez závazků.. Hned na začátku jsem byl unesen do úplně jiné dimenze, ve které bylo vše jak skutečné.. Jediná škoda, že se najednou objevily závěrečné titulky a mě nezbylo nic jiného, než se tešit, až si tento snímek pustím znovu a znovu a znovu.....
District 9 (2009)
I za málo peněz může být hodně dobré muziky, akorát se na tom musí podílet tým schopných lidí.. V tomto případě se to podařilo a to se jednalo dokonce o film:-) Jednoduše řečeno, úžasný sc-fi zážitek.. Už se těším na další Neillovo dílko..
Gran Torino (2008)
Mistrovské dílo v podání samotného mistra.. Tento film nepotřebuje komentář, ten se musí jenom vidět.. Kdo neuvidí, nepochopí.......