Recenze (293)
Enderova hra (2013)
Asi jsem čekal něco trochu jiného:-( Rozhodně ne Potterovskou zábavní taškařici bez košťat ve stavu bez tíže a ještě ke všemu s pistolkama.. Předem bylo jasné, že to nevycválané kuře všechny převálcuje:-))
Po zániku Země (2013)
Nebýt Jaden synkem slavného tatínka, tak by se jeho kariéra rozhodně ubírala jiným směrem než herectvím.. Jeho výkony mě v tom čím dále více utvrzují.. Třeba si toho všimne i někdo jiný a nenechá si prznit své filmy, jeho neherectvím.. I když, on si Will zase něco napíše pro sebe a jeho tam obsadí také:-(
Případy 1. oddělení (2014) (seriál)
Asi jsem moc zblblej z amerických kriminálek, protože tento pokus o českou kriminálku mě přišel hodně amatérský.. Jediné plus je, že případy vycházejí ze skutečných událostí..
Bez dechu (2011)
Pokud někdo chce vidět vokurka co čumí jak sůva z nudlí, tak se má na co těšit.. Za tu hodinku a půl si moc neodpočine, protože to do Vás bude solit nepřetržitě.. Já z toho jeho pohledu málem zkameněl.. Naštěstí jsem se mu nepodíval přímo do očí, tak jsem to přežil.. To je jediný návod, jak tento snímek přežít bez úhony:-)
Riddick (2013)
Hodně velké zklamání:-( Jedna planeta, pár stejných stvůrek, bandička nadrženců s krabicí na hlavu,.... Celé mě to nějak nepasovalo do sebe. Všechno tam vypadalo až příliš uměle..
Pařba v Bangkoku (2011)
Totální vykrádačka prvního dílu:-( Téměř nic nového, akorát trochu v jiném podání (např. v prvním díle dítě, v tomto díle mnich na vozíčku). Zasmál jsem se opravdu jenom párkrát, a proto si to více jak dvě hvězdy nezaslouží..
Amazing Spider-Man (2012)
Hodně nepovedený pokus o další zfilmování Spider-mana. Cele to působilo hodně lacině a natočeno pouze pro teenagery.. Bohužel, já už se k nim neřadím, tak se mě to nelíbilo.. A ten kokos co byl v hlavní roli byl fakt k nakousnutí, nebo spíše k nakopnutí .... do prdele..
Válečný kůň (2011)
Tak se mi zdá, že Steven před natáčení tohoto snímku asi omylem šlápl do koňského lejna.. Protože takhle hanit koně není jen tak.. Na mě asi až příliš romantické a kýčovité.. Přehnaně dlouhá stopáž, ve které chvílemi nikdo nevěděl co má vlastně dělat, tak se tam prásknul koník zepředu, koník zezadu, koník zespoda, koník zezhora, koník..... Jediné štěstí že se neobjevila poloha na koníčka mezi koňmi:-)) Prostě a jednoduše, jedno velké zklamání..
Bouřlivý mys (1998) (TV film)
Tohle DVD jsem dostal jako bonus k nějaké objednávce.. Už chápu, proč to bylo jako bonus:-)
Tři mušketýři (2011)
Bohužel klasický Tři mušketýry mám natolik rád, že tento snímek v moderním podání mě skoro nic neříká.. Celé je to moc přitažené za vlasy.. I když tento snímek přesně zapadá do dnešní doby..