Recenze (2 842)
Contratiempo (2016)
Chytrý thriller - celou dobu si říkáte, jak to vlastě bylo?
Zakladatel (2016)
Zajímavý příběh se skvělým Keatonem a pěknou retro atmosférou
Návštěvníci 3: Revoluce (2016)
degradace původně vtipného filmu
Collateral Beauty: Druhá šance (2016)
Asi jsem to na konci moc nepochopil, ale díky hercům OK
Lion (2016)
kvalitní dojík
Rozpolcený (2016)
Shaymalan je definitivně zpět - navíc se povedlo obsazení McAvoye a Taylor-Joy. Kvalitní atmosféra, vcelku napínavé
Fakjů pane učiteli 2 (2015)
Pohodová komedie, která si mohla odpustit pár trapných a rádoby rodinných scén
Královna z Katwe (2016)
Pěkný film, zajímavé lokace.
Man Down (2015)
Inu zajímavý námět a Shia to velmi dobře zahrál
Učitelé na zakázku (2013)
Inu, místy hodně trapné a postupem času se vcelku sympatická zápletka nějak zhroutila