Recenze (2 842)
Ticho před bouří (2019)
jen díky Anne koukatelné---rozluštění záhady bylo dosti směšné
Jack staví dům (2018)
Trier se s tím neštve...přes svou brutalitu humorné. Škoda konce, který mě přišel odfláklý a natahovaný.
Spider-Man: Paralelní světy (2018)
nechápu-totální slátanina
Favoritka (2018)
vizuálně skvělé, nicméně konec se nějak rozplizl v nic
Status Update (2018)
příjemná komedie
Climax (2018)
to byl bizár
Adamova jablka (2005)
místy jsem nechápavě hleděl-vtipné...avšak tak nějak seversky
Tísňové volání (2018)
Inu mírné zklamání, nějak mě ten příběh nesedl.
Sweet Home (2015)
Solidní survival
Robin Hood (2018)
moderní až na půdu-tohle se fakt nepovedlo