Recenze (2 842)
S tváří anděla (2014)
tu uměleckou rádoby složku jsem nepochopil a vadila mě. Jinak to mohl být solidní thriller
Já, padouch 3 (2017)
Inu standardní pohodovka
Naprostí cizinci (2016)
Výborná konverzačka, aktuální námět ohledně mobilních telefonů a našich životů
Přízrak (2017)
tohle mě dostalo
Miracle Mile (1988)
V době vzniku asi dosti znepokojivé - v roce 2017 solidní drama
Berlínský syndrom (2017)
Nadprůměrný thriller, který ústřední dvojice kvalitně utáhla
Dřív než půjdu spát (2014)
standardní thriller, solidní obsazení
Baby Driver (2017)
pěkné honičky avšak pro mě silně nesympatický hrdina
Annabelle 2: Zrození zla (2017)
Dost mě štvalo nelogické chování postav - x krát viděné scény bez alespoň jedné originální
Pěkně blbě (2017)
Hodně povedená konverzačka. Sympatické dialogy