Recenze (2 842)
Chuckyho kult (2017)
Tady už se dost vařilo z vody, recyklace a rozmělnění kultu Chuckyho
Ostravak Ostravski (2016)
ale ne, zas tak špatné to určitě nebylo - průměrná komedie, sem tam dobrý vtip
Temná věž (2017)
tak tohle se hrubě nepovedlo - Kingovo veledílo proměněno v prach
Běž, chlapče, běž (2013)
Drsný příběh slušně řemeslně zvládnutý ale nějak jsem tomu nemohl uvěřit.
American Crime Story (2016) (seriál)
Bezchybný seriál od námětu, přes casting po spád jednotlivých dílů.
Rázová vlna (2017)
slušná akční žánrovka
Moje sestřenice Rachel (2017)
Rachel OK ale jinak o čem ten film vlastně byl? Konec jsem nepochopil
Vzorce (2017)
Zdlouhavé a mimo Teresy i nějak divně herecky obsazené
Loupež ve velkém stylu (2017)
Vzhledem k hercům jsem očekával lepší film. Spíchnuto horkou jehlou
Holky na tahu (2017)
já jsem se dobře bavil. je to podané z jiné strany, než většina podobných filmů