Poslední recenze (3)
Lucifer (2016) (seriál)
Pilotní díl naprostá bomba. Už od začátku to mezi Tomem Ellisem a Lauren German skvěle šlape. Vtípky fungují. Největší překvapení pro mě je, že od prvního až do posledního dílu fungují ty samé hlášky, lehce pozměněné, ale pořád vyznívají autenticky a nenuceně. Viz Luciferovy poznámky na téma můj táta Bůh a jsem Ďábel a mučil jsem v pekle lidi až po úplně pozemské dloubání do detektiva Douche. Série 1 - 90%, Série 2 - 85%, Série 3 - 80%. And what is my greatest desire? Už se nemůžu se dočkat na začátek příštího roku na 4. sérii v gesci Netflixu!
Tvář vody (2017)
Herecky dobrý, o tom žádná, ale ten námět a vůbec... naprostej bizár. Trága... a to prosim má 13 nominací na Oscara...13...
Lady Bird (2017)
Fůůů, ani nevím, co o tom filmu napsat. Saoirse má člověk prostě rád, ale pecka na Oscara to není. Je pravda, že její postava je zmatená, ale když hraje mladičkou holku na prahu 18. narozenin, která neví, co má dělat se svým životem, tak ani nic jiného očekávat nelze. Vlastně nevím, co má být záměrem tohohle filmu. Možná ukázat, jak rychle a moc se může změnit způsob, jakým vidíme svět? Zvlášť, když netušíme, co od něj vlastně čekáme a snažíme se najít nějaký záchytný bod i za cenu, že si ho prostě vymyslíme? Asi jo. Minimálně se člověk zamyslí a i to se počítá.
Poslední deníček (1)
Filmy na zářiový filmový víkend s Maruškou
1) Podraz, 1973
2) Leon,1994 - MKP ÚK
3) Cesta do hlubin študákovy duše, 1939 - MKP DČ
4) Casino, 1995 - mám
5) Nelítostný souboj, 1995 - už mám DVD
6) Obvyklí podezřelí, 1995
7) Motýlek, 1973 - MKP DČ
8) Dobrý Will Hunting, 1997
9) Warrior, 2011 - mám
10) Podu(c)k, 2000 - mám
11) Hon, 2012 - už mám DVD
12) Trainspotting, 1996 - mám já i Maru
13) Sbal prachy a vypadni, 1998 - mám
14) Ponorka,1981
15) Hotel Rwanda, 2004 - mám
-------
Čarodějův učeň (Krabat), 1977 - MKP ÚK
Vynález zkázy, 1958 - MKP DČ
Sloní muž, 1980 - MKP ÚK
Gauneři, 1992 - MKP ÚK
DČ - Cesta do hlubin študákovy duše, Motýlek, Vynález zkázy
ÚK - Leon, Čarodějův učeň, Sloní muž, Gauneři