Recenze (129)
Adéla ještě nevečeřela (1978)
Divím se, že nemám stále ohodnoceno... Dokonalost!
Tajemství hradu v Karpatech (1981)
Film pěkný, tematicky mi to zrovna nesedlo, ale kdyby alespoň podobný film se natočil dnes.
Anatomie pádu (2023)
Sice jsem si celou dobu říkal, že snad už dneska by se takto nikdo nechoval, ale když to člověk přijme, tak dostane dávku emocí - vesměs negativních. Film dobrý, stopáž nevadila.
One Piece (2023) (seriál)
Parádní oddechovka
Na Hromnice o den více (1993)
Velice příjemný film
Vocasy na tripu (2023)
Lidi by měli trestat, za vytváření překladů názvů filmů. Máchání ve Vltavě je akorát
Teorie tygra (2016)
Tak to nedám
Teroristka (2019)
Myslím, že už jsem to někdy psal, ale ani tohle Hofmann nezachrání. O tom jaké poselství to vysílá ani nemluvím.
Vincenzo (2021) (seriál)
Korejské Suits natočené chovanci psychiatrického ústavu
Noe (2014)
Líbí se mi myšlenka předpotopní společnosti, která má svářecí technologii. Druhou polovinu filmu jsem dokázal přemýšlet pouze nad incestem.