Recenze (15)
Bejvalek se nezbavíš (2009)
Příbeh zajímavý tím, že se s jeho osnovou ztotožní téměř každý. Zabalený do občas nesmyslných záběrů, nicméně McConaughey pozvedl můj zájem a nebýt jeho, film by ztěží dostal čtyři hvězdy.
Byl jednou jeden... život (1987) (seriál)
Nejlepší seriál pro děti i dospělé. Hravě a do detailu vás naučí poznat celé tělo. Ráda jsem se na něj dívala jako malá a přišel vhod dokonce i při skládání maturitní zkoušky z biologie, kdy mi seriál opravdu pomohl pochopit složité učivo.
Černá labuť (2010)
Vzdala jsem to po půl hodině sledování, neboť mě iritovala ubrečená Nina a její přecitlivělá povaha. Její fňukání, ať se jí něco dařilo či kazilo, mě odradilo tak moc, že jsem neměla chuť čekat až načerpá sílu černé labutě.
Deník Bridget Jonesové (2001)
Tento film se nejspíš stal mým nejoblíbenějším, nechápu jak je možné, že jsem ho viděla až teď. Místy mi přišel špatně zahraný společně se špatnými dialogy, ale převládalo to dobré a potrhlé.
Everest (2015)
Nelítostný, neskutečný a ohromující kinematografický zážitek. Mrazení v zádech mě doprovázelo celým snímkem, jen se třídalo příjemné s nepříjemným.
Lady XXL (2006)
Zajímavý oddechový snímek z opačného úhlu pohledu. Myšlenka skvělá, ale zpracování naprosto otřesné.
Padesát odstínů šedi (2015)
Mám dojem, že tak negativní hodnocení si film vysloužil již předem od zaujatých kritiků, kteří ještě před shlédnutím očekávali to nejhorší a pak jen hledali potvrzující chyby. Jak se říká, kdo chce psa bít, hůl si vždy najde. Co se týče hereckého obsazení mé představy neukojilo ani v nejmenším. Jamie není typ muže, ze kterého bych byla hotová již na první pohled a Dakota působila vzhledem spíš jako jeho starší sestra, než ta nevinná, stydlivá a hloupoučká husička z předlohy, ale při prokousávání se scénami mě příjemně překvapili. Kniha byla průměrná, tudíž jsem neočekávala nějaký kinematografický skvost, ale špatné to také rozhodně nebylo a film se mi líbil.
Prolhané krásky (2010) (seriál)
Myslím, že prolhané krásky by se vlezly do pouhých tří sérií. Celkem zajímavá zápletka roztahaná do 937372628483 sezón ztrácí na atraktivitě a mění se v ultra nudnou záležitost.
Před úsvitem (1995)
Zřejmě nejupovídanější film, jaký jsem kdy viděla. Herci mi byli od pohledu nesympatičtí, ale dala jsem jim šanci a nelitovala jsem. Film si mě získal smysluplnými dialogy a myšlenkovými pochody.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Jedna hvězda za hru na hádej do koho sis střelil v poslední části filmu, tedy té nejzajímavější scéně, druhá hvězda za nesmrtelného Lea a třetí hvězda za zábery lesa.