Recenze (1 862)
Pixely (2015)
Hodně povedená retro komedie pro lidi co vyrůstali v 80.tkách a pařili v maringotkách arkády. Sandler borec jako vždy. Hodně pobavil i Kevin James jako prezident. Bavil jsem se od začátku do konce. 96%
Mortal Kombat Legends: Scorpion’s Revenge (2020)
Mocinky klásná pohádka, plná něžností a romantiky.... Pcheee. Mohli by takhle udělat hranou verzi, vůbec bych se nezlobil. Za mě fajn adaptace. 80%
Halloween II (1981)
velmi podařený pokračování.
Freddy versus Jason (2003)
Kolem a kolem je tenhle počin daleko lepší než některý díly pátku 13. i Freddyho. Bavil jsem se náramně. Hodně krve, gore i nějaká ta koza.
Pátek třináctého 6: Jason žije (1986)
Oživení Džejsna se povedlo. Masakruje vše okolo hlava nehlava. 89%
Halloween (1978)
jó jó, Carpi prostě umí udělat správný přepínač :) Dnes už klasika, co víc dodat.
Pátek třináctého 3 (1982)
A tady se nám konečně Jáson ukazeje v plné polní. Maačetuje vše co mu příjde do cesty.
Pátek třináctého (1980)
Každá legenda nějak začíná "tššš....tšašaša.... Suprová atmosféra, dobová nervydrásající hudba a perfektní praktický efekty od Toma Saviniho. 97%
Voskové muzeum 2: Ztraceni v čase (1992)
Pokračování stejně zábavné.
Vampire Circus (1972)
Hodně povedená Hammerácká gothická upířina. Slušný efekty, něco málo krve a koziček. Drámotická hudba. A jako bonus Darth Vader. 82%