Recenze (1 871)
Střihač (2014)
Retro parodie na starý žížalo filmy. Bavil jsem se náramně
Ještě rychlejší a zběsilejší (2015)
a tak jooo, bavil jsem se trochen
Zilionáři (2016)
párkrát jsem se zasmál ale žádná sláva
Fresh (2022)
My rádi jíme se Zimním Vojákem. Aneb ochutnávka receptů dle kuchařky Doktora Lectera. Po dlouhé době opravdu svěží komedie s brutálně černým humorem. 89%
Pánská jízda 2: Poslední pokušení (2008)
pohodová oddechovka, dokonce jsem se i zasmál
Čas (2021)
chjóóó citečková nuda, to se pan Nočník Šamánek moc nevyznamenal
Šílený (1991)
parodie na telehovely. John Candy byl bourák
Vražedný puls (1988)
jéé to byla kokotina pro děcka. Nuda jak sfině, žádný vraždy ani kozy!
Zvrácená sestrička (2013)
takovej návrat do 90. let. Sem tam nějaký ty kozy, trochu krve, i nějaký to řezání končetin. 57%
Vřískot (2022)
tak kvóty splněny, multibarevný film plný hnusných mongolů. Mno a exhumovaná Kártný s Néév, hnus pohledět. Plno řešení citečků, minimum zabíjení. Lituji chudáky co za tohle platí v kině.