Recenze (1 865)
Bloody Hell (2020)
Povedená taškařice pro celou rodinu :D
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
joo, Samík pořád umí. Fakt jsem si tohle narozdíl od prvního dílu užil. Teda mohli si odpustit ty dvě buzerantky matky. Olzenka jako padůch byla fíborná.
Moon Knight - Bohové a monstra (2022) (epizoda)
závěrečná epozoda bya supr
Moon Knight - Hrobka (2022) (epizoda)
namachrované díl
Amerika: Film (2021)
ožiivlá hodina dějepisu. Přesně takhle to tenkrát bylo. Po dlouhé době jsem se u animáže vážně řezal jak blbé :)
Psycho Goreman (2020)
jako bylo tam fakt hromada bizardností. Film je spíš určený pro děcka nicméně i tak jsem se bavil
Johnny Dangerously (1984)
povedená parodie na mafiózo špagety černý knír filmy.
Den otců (2011)
klasická tromárna
Střihač (2014)
Retro parodie na starý žížalo filmy. Bavil jsem se náramně
Fresh (2022)
My rádi jíme se Zimním Vojákem. Aneb ochutnávka receptů dle kuchařky Doktora Lectera. Po dlouhé době opravdu svěží komedie s brutálně černým humorem. 89%