Recenze (1 862)
David Suchet - v kůži Poirota (2013)
příjemný dokument
Frankensteinova armáda (2013)
perfektní námět, nádherný vobludky, hromada krve, mozků a střev, mňááám. Roden jako záporák nikdy nezklame. Jen škoda té roztřepané kamery, to fakt nemusím, jinak bych dal 5.
Hatchet III (2013)
mě to přišlo +- stejný jako dvojka. Teda nebyli tu žádné kamzíky ale zase pobavilo cameo Sida. 57%
Cheech & Chong's Animated Movie (2013)
Ale jooo, bezva vyhulenej animáč, jen škoda e jsem potáhl verzi se slovenským dabingem. Příště prubnu origoš znění.
Knights of Badassdom (2013)
a tak ve finále, lepší než pán prstenů. Slušné tři.
Král ze Soho (2013)
Velmi podařený životopisný film. Hodně koziček, bobrů a pěkných koček.
Labužníci (2013)
Dost se to vleklo a čekal jsem víc řeznických uchyláren. 65%
Ledová archa (2013)
vybíjená docela slušná. Jen je škoda že nepřežili žádní lidi ale jen dvě různé opice.
Loupež na úrovni (2013)
oddechová zlodějina
Lovelace: Pravdivá zpověď královny porna (2013)
No vidíte, tak ona nakonec ta Linda Vyhulbrková byla hodná holka, nebrala žádný ty drogy, ani nesouložila se psama a byla svatější než maminka od ježíška a Ghándí a ten druhej plešatej indián z tibetu dohromady