Recenze (59)
Loganovi parťáci (2017)
Super plán, super konec.
Nádraží (2017) (seriál)
Divím se tak nízkému hodnocení ve srovnání s Come Fly with Me. Myslím si, že se podařilo přenést náladu a myšlenky anglického originálu do českého drážního prostředí. Výborná práce kostymérek! Herci dobře pracují s hlasem. Jediný problém mám s tím, že většina scenek je pouze úsměvná (pár jich je až trapných {babka}) a nejvíc si na nich cením právě fyzické podoby postaviček a ne jejich monologů. Zábavný mi přijde pouze Darius Zmrt, Cameron White, ostravaci a občas securitáci.
Padesát odstínů temnoty (2017)
Film, kterému by prospělo promítání bez zvuku a titulků. Scénaristovy by měly sebrat všechna pera v bytě za tak slabé dialogy - (nejhorší byly asi před a v průběhu první návštevy restaurace). Vizuálně je ale líbivý. Vlastně překvapivě s výjimkou sexuálních scen. Režisér asi zná jen jeden průběh styku - naplácání na holou, cunilingus, či felace zakončené misionářem se stojícími bradavkami.
Pobřežní hlídka (2017)
Příliš dlouhé, minimum vtipu. Jediné plus je satirický/parodický ton filmu.
Trpaslík (2017) (seriál)
Bláznivé, děj přitažený za vlasty, ale místami opravdu vtipné. Silně se pracuje s klišé, a to jak rasovými, genderovými, věkovými, tak i třeba zaměstnaneckými. Pokud se přenesu přes tuto zkratkovitost, tak třeba ve třetím dílu byly výborné scenky s právníkem a jeho otcem..
Zabijáci z maloměsta (2017)
Neuvěřitelní lidé bez špetky intelektu. Úsměvná práce se stereotypy. Bohužel i bez většího množství humoru.
Buchty a klobásy (2016)
Velké zklamání. Moc fekálního a sexistického 'humoru'. A to vadilo i mně jakožto člověku perverznímu a zvrhlému. Všeho všudy jsem se zasmál asi dvakrát. Dokonce jsem na pár minut u filmu usnul, probrala mě až grupač party na konci.
Café society (2016)
Prázdnota, předvídatelnost, po sté ty samé Allenovy témata, i dialogy slabší než je u Woodyho zvykem. Postavy absolutně bez hloubky.
Crisis in Six Scenes (2016) (seriál)
Jeden z lepších Allenových počinů posledních let. Rozhodně není formátem seriál, ale spíše delší film. Allen projel snad všechny své oblíbené témata - válku, lásku, nihilismus, smrt, uberintelektualnost. K tomu se ale začal vyrovnávat se svým stárnutím (a už ve filmu opravdu staře a rozklepaně působí). Miley Cyrus se mně nezdála jako velký castingový přešlap. Svou postavu odehrála věrohodně a zaníceně. Začátek průměrný, prostředek horší, konec výborný. Vyzdvihl bych interakce mezi Woodym a Miley, a pak taky vynikající poslední díl.
Deadpool (2016)
Nemám rád komiksové filmy a ani většinu akčních filmů nemusím, takže jsem od filmu moc neočekával a pustil si ho především kvůli tomu, že měl být natřískaný humorem. Napoprvé jsem usnul po 40 minutách. Jsem ale rád, že jsem po půl roce dal filmu druhou šanci a dokoukal, protože druhá půle je o dost svižnější a nadupanější vtipama než první. Film moc dlouho příliš suše a zdlouhavě vysvětloval, proč teda vlastně deadpool. Roztáhnout křídla mohl až v klasických akčně-komiksových scénách, kde si mohl vzít všechny klasické žánrové představitele na paškál. Cením si popkulturních narážek. Plus za každou scénu, ve které se vyskytovala sprostá a slepá černošská bába.