Poslední recenze (174)
Jako pavouk (2001)
Pominu trapný trikový začátek, pak se film tváří celkem zajímavě, tak jsem se začal těšit, co se z toho vyklube. No a závěr se svojí "nečekanou pointou" mě srazil o dvě hvězdy níž. To se vážně nepovedlo.
Rango (2011)
Animačně nádherné, moc se mi to líbilo. Příběh takový standard, žádná pecka, ale úplná nuda rozhodně ne. Jen jsem čekal trochu víc humoru. U jednoho dílu Simpsonů se člověk zasměje víc než tady za hodinu a půl...
Cedulky (2008)
V mnohém lepší než koukat třeba 120 minut na nějakou rádoby-romantickou srágoru...