Poslední recenze (62)
Loutky (2002)
1) film se mi líbil a byl jsem nadšený i z prostředí projekce (Festival japonských filmů v Lucerně, kde jsem byl poprvé), 2) dva ze tří představených příběhů byly skutečně zajímavé, z prvního jsem měl smíšené pocity, 3) hudební podkres, prostředí a obrazy přírody občas předčí i samotný děj, je to fakt moc hezký!, 4) Japonci jsou divný a trochu jiný.
Bůh masakru (2011)
Je to neskutečně výbornej film. Nejlepší je, že jedinej, kdo z těch čtyř mimozemšťanů ve skutečnosti alespoň trochu VÍ, je ze začátku možná úplně nejnesympatičtější Christoph Waltz.
Expendables: Postradatelní (2010)
V poslední době na sobě pozoruji renesanci touhy po akčních žánrech, kosičkách všeho druhu, vyhlazování mimozemskými civilizacemi a svalnatých pažích třímajících takataka taka ta drtiče hlav, střev a kulí. Svým vkusem se navracím do dětských let predátorománie, ramboadorování a úvah, že si oholím hlavu, abych vypadal jako ten Brůůůs, takže za mě prostě dobrý.