Recenze (178)
Policajti a lupiči (1973)
2 policisté jdou za mafiánem, jestli by nebyla nějaká prácička. Nepřišlo mi to ani zábavné a ani reálné.
Není kde přistát (2000) (TV film)
Jo celkem pěkné, akorát nechápu proč se nechal tak jednoduše chytit.
Hvězdná pěchota (1997)
Je to pěkný film, ale tak trochu vykrádačka Mravenčího Teroru
Brácha za všechny peníze (1978)
Průměrný československý film.
Mravenčí teror (1977)
Nezdálo se mi to tak špatné. Hvězdná pěchota je celkem vykrádačka tohoto filmu.
Nezkrotné srdce (1993)
Nadprůměrný film. Mladá servírka která najde svou lásku "Adama" (pracuje jako pomocník v kuchyni ), který je sice plachý, ale velmi citlivý. Jenom možná by se to dalo trošku sestříhat, spousta scén není důležitých a prakticky zbytečných.
Šťastní sebevrazi (2006) (TV film)
No špatné to nebylo, ale až moc VELKÁ souhra náhod že ? Řekl bych, že by se v reálu zabil na poprvé :-) .
Úplné bezvětří (1989)
Jo tohle je celkem pěkné, jenom se mi zdá trochu uspěchaný konec, ale jinak dobrý.
Junior (1994)
Na tohle se moc Schwarzenegger nehodil, ale i námět je taky dost uhozený takže 1* za Arniho.
Kinobox (1993) (pořad)
Mno nevím, hodnocení by tam být nemuselo. Je spíše subjektivní.