Recenze (6)
Moonfall (2022)
Emmerich se už dočista zbláznil :(
Armáda mrtvých (2021)
Nejvetsi zombie slatanina vsech dob.
The End of the F***ing World (2017) (seriál)
Prvni serie uzasna, druha nastavovana kase.
Dunkerk (2017)
Skvěle natočený dokument. Chyběly emoce, zapojení diváka do děje. Zaujalo mě, nikoliv potešilo, to jakým způsobem Nolan vyřešil "masíčko". Nebylo zde žádné a krve bylo jako máku, což prostě u válečného dramatu beru jako nedostatek, rejting nerejting.
Neutečeš (2014)
Tohle není horor jak bývá zvykem. Lekačky jsou, ale nejsou nosným faktorem hrůzy. Krásně natočeno, střih volný, klidný. Perfektní soundtrack a slušné dialogy. Nazval bych to oddychovým hororem a doporučil těm, kteří se hororů bojí a i těm, kteří v nich čekají vyšší filmařinu.
Zlo nikdy nespí (2016)
Pohádka hrající si na horor. Vizuál slušný, scénář podprůměrný, ale mě to pobavilo.