Recenze (6)
Křížová palba (2016)
Nejvetší blbost co jsem zatím tenhle rok viděl. Banda idiotů na sebe střílí celou dobu. No a o tom je vlastně celý film, občas zazní vtipná hláška, ale jinak je to jen střílení a střílení....nuda.
Pátá vlna (2016)
Tento film se mi hodně líbil. Hlavní herečka byla dobře zvolená. Už v Kick-Ass se mi zalíbila. Mimozemšťané infikují mozek člověka a mohou ho ovládat. Film začíná krátkou scénou a poté hlavní postava vypráví svůj příběh a vysvětluje co se to stalo s planetou. Konečný zvrat v přiběhu jsem trošku čekal, ale nakonec jsem byl spokojen. Herecké obsazení si myslím, že je dobré. Kdo má rád sci-fi a herečku z Kick-Ass tak tomu se tento film bude líbit :) Doporučuju !
Šéfík internetu (2016) (pořad)
Šéfík internetu je součástí pořadu Hrajeme s Alim, teď vlastně už Aliho parťáci. Ondra je známej z Partičky, Karel alias FattyPillow je známej streamer a Aliho už všichni znáte. Neříkám, že je to pecka, ale ty videa co tam ty lidi posílají jsou někdy docela dobrý :D
Ještě rychlejší a zběsilejší (2015)
Tenhle film mě opravdu překvapil. Když jsem zjistil, že existuje parodie na Rychle a Zběsile tak jsem byl strašně zvědavej jak to udělaj, protože těch dílů už je 7. Nakonec ten film byl výbornej, hodně jsem se zasmál. Nejlepší scéna byla s tím černochem, který parodoval The Rocka.
Strážci Galaxie (2014)
Pěknej film. Rozhodně doporučuji. Hlavní postavy byly úchvátné. Dějový zvrat byl taky peckový :D Byl jsem na tom v kině a viděl jsem to dokonce ve 3D (super). Musíte vidět :)
22 Jump Street (2014)
Nejlepší komedie za poslední dobu. Rozhodně musíte vidět, pokud ste viděli první díl tak tenhle musíte vidět taky :D