Recenze (77)
Piráti z Karibiku: Na konci světa (2007)
Lod ktora sa pomaly ale isto potapa....uz ma nudi ako to natahuju a nie a nie to skoncit.Proste tato piratska polievka mi uz nechuti.
Pobřežní hlídka (1989) (seriál)
UPLNE SUHLASIM S TOSIM :)
Knight Rider (1982) (seriál)
Jednym slovom:"NOSTALGIA"
Requiem za sen (2000)
Hotove peklo...nic viac nic menej.
Děkujeme, že kouříte (2005)
Mam chut na cigaretu a to som nefajciar :)
Poslední pokušení Krista (1988)
Bezkonkurencne najlepsi film o Jezisovi aky som videl.
Pí (1998)
Po ukonceni filmu som mal v hlave pusto a nevedel som co si mam o tom mysliet a ci som to mal vlastne aj pochopit :) asi si to pozriem este 3.14 krat
Vzpomínky (2006)
Take dve a pol hviezdicky...Su ovela lepsie a prepracovanejsie filmy na takuto tematiku
Dokonalý trik (2006)
Velkolepe,uzasne,jedinecne,nezamenitelne,skoro dokonale....ja tlieskam......v stoji.....a volam bravo..........
Spider-Man 3 (2007)
Ludia tak toto je asi najdrahsi omyl... Ocakaval som ze po zhliadnuti poviem "WOW, videl somSpidermana3!!!", ale namiesto toho som povedal "HMMMMM, bohuzial som videl Spidermana 3!!!"