Poslední recenze (28)
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Dá se na to dívat, ale příběhově je to především vykrádačka Hvězdných válek (dokonce ani světelné meče nechybí) a Sedmi statečných, jedna scéna je z Avatara. Je to nové, brutální a není to jen kopie, pár nápadů tam je.
Tady Havel, slyšíte mě? (2023)
SudetoNěmecký flaška Havel ...
Hříšný tanec (2017) (TV film)
Proč? Úplně zbytečný remake, co nepřináší nic nového, lepšího. Snad jen plnoštíhlou nesympatickou hlavní hrdinku a nevýrazného hlavního hrdinu + hnusný progresivismus / genderismus, fuj! Je to trapný ... To už i ta 2 byla lepší, nic moc, ale nebylo to okoukaný. Jihokorejská 3 docela ušla, dojemná a strhující. Tohle remake si ale strčte do ... !
Poslední deníček (1)
Jeden z mých oblíbených žánrů je i romantické drama, na ty co končí tragicky nejde jen tak zapomenout ...
Romantické drama: filmy převážně se špatným koncem >>> https://pc-help.cz/
... bude zanedlouho převedeno sem >>> http://lexixon.eu