Recenze (103)
Vyšehrad - Beďar (2017) (epizoda)
Aneb kvalita kurva spadla...
Riverdale - Kapitola 13: Sladké a tak dále (2017) (epizoda)
Believer!!!
Vyšehrad - Charita (2017) (epizoda)
Vyšehrad nám slábne...
Riverdale - Kapitola 12: Anatomie vraždy (2017) (epizoda)
Neuvěřitelné. Strhující. Skvěle završené skladbou You Can Run. Nejlepší díl Riverdale.
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
I když jsem si po odchodu z kina říkal "O čem to sakra bylo?", dvojka Strážců mě bavila o dost víc než jejich první, tři roky stará část. Je sice pravdou, že tvůrci si dost oblíbili zelené plátno a natočili před ním v podstatě devadesát pět procent filmu, ale to vykompenzovaly vtipy a hlavně skvělá scéna s kobercovkou (kdo neviděl, nepochopí :)). Takže i když mi děj filmu víc než unikl, skvělý zážitek.
Pěstírna - Zahradník (2017) (epizoda)
Shrňme si, co se vlastně za sedm minut stalo. Zemřel zahradník a Noha prohlásil, že najde nového. To je mi ale děj.
Dimenze 404 - Matchmaker (2017) (epizoda)
Proboha, to je hrozná blbost. Nedokoukal jsem ani pilot.
Proč? 13x proto - První kazeta, první strana (2017) (epizoda)
Takhle dobrej pilot jsem už hodně dlouho nezažil. Fakt síla.
Modrý kód (2017) (seriál)
Proboha, to je sračka. Viděno 30 minut z prvního dílu, zbytek jsem prozvracel. Amatéřina, scénáristický i herecký odpad.
Děda (2016)
Holá amatéřina. Děda hrozný, Čtvrtníčková po otci moc nezdědila, hrozně ozvučené, debilní scénář.