Recenze (16)
Šílená noc (2022)
Nechápu, co na tom všichni chválí. Je to extrémně nudný a předvídatelný.
Sarah Cooper: Všechno v pohodě (2020) (pořad)
Jaksi se mi nepodařilo za celou dobu zaznamenat náznak vtipu.
Vlak do Busanu 2 (2020)
To vážně, vydat v roce 2020 film s takovouhle animací?
2 $ocky (2011) (seriál)
Tohle je slušně nevkusný odpad, jehož jediný humor spočívá v narážkách na cokoliv spojeného se sexem. Cringe all the time.
Temné léto - Stadion (2019) (epizoda)
Co to mělo být? Jako by to vůbec nepatřilo ke zbytku.
The Mandalorian - Kapitola 1: Mandalorian (2019) (epizoda)
Pokud si i další díly udrží takovou kvalitu, tak tu máme nejlepší seriál roku. Žádné zbytečné natahování stopáže, rovnou k věci a spousta akce. Naprostá paráda.
Temné léto (2019) (seriál)
Výborný seriál. Akce od začátku do konce, žádný nudný zbytečný navíc tlachaní pro natahování stopáže. Jen bych tomu neříkal prequel Z Nation, to může být dost odradit.
Banda (2019) (seriál)
Má to koule jen v pár okamžicích, jinak je to téměř výhradně nudná a obyčejná konverzačka. Doufal jsem v něco lepšího. Nechápu to hodnocení tady, max 2 - 3 hvězdy.
Slasher - Slunovrat (2019) (série)
Aneb jak snadno vymrdat s výtečnou druhou sérií.
Hellboy: Královna krve (2019)
Tak sice CGI bylo hodně špatný, dialogy klišoidní, děj skákal z jednoho místa na druhý, objevovaly se a zase mizely nový postavy a monstra, ale aspoň se tam pořád něco dělo a já se bavil. Obecně si to ale zaslouží nejspíš ještě nižší hodnocení, než tu má.